УКРАЇНСЬКОЇ НАРОДНОЇ ПАРТІЇ
НА ПАРЛАМЕНТСЬКІ ВИБОРИ 2012 року
Оцінка політичної ситуації
Україна відбулася як суверенна незалежна держава. Вона визнана світовою спільнотою. Однак, в Україні ще й досі не відбулося повного демонтажу старої авторитарної комуністичної системи влади. Від керівництва державою не була усунута стара комуністична номенклатура, яка, у своїй більшості, не сприймає українську державність і продовжує вірно служити московському центру. Ця номенклатура розкрадає Україну. Сумнозвісний закон про приватизацію майна зробив «червоних директорів» власниками підприємств. Відповідно, в тих регіонах, де на початку 90-х років були найбільш потужні промислові підприємства, а найбільший політичний вплив мала компартія, утворились найпотужніші олігархічні клани (донецький, дніпропетровський, харківський).
Сьогоднішня влада в Україні, вигодувана і підтримана комуністами і їх поплічниками, виявилася ще більш антиукраїнською, ніж партноменклатура, бо ненавидить все українське. Українську мову намагаються замінити російською, українську пісню - блатним шансоном, українських героїв - бандитами, що боролися проти України, український прапор - червоним, що освячував вбивства мільйонів українців.
Сьогодні всі гілки влади в Україні контролюються політичною силою, що захищає інтереси олігархічного капіталу, в основному орієнтованого на експорт сировинної продукції та напівфабрикатів. Збагачення українських олігархів відбувається за рахунок експлуатації народу України, її природних ресурсів і вони не зацікавлені в розвитку внутрішнього ринку та зростанні добробуту українських громадян.
Вся бюджетна, податкова, грошово-кредитна політика держави підпорядкована інтересам олігархічного капіталу. Олігархи контролюють переважну більшість промислових підприємств, банків, засобів масової інформації. Вони розглядають Україну лише як територію для власного збагачення.
В Україні панує корупція, правоохоронна та судова системи діють виключно в інтересах державної бюрократії та великого капіталу.
Народ України, Українська Народна Партія категорично не згодні з таким шляхом розвитку, який веде до перетворення її у сировинний придаток розвинутих країн світу.
Ми - в опозиції до цієї влади та такої політики.
Мета Української Народної Партії
Українська Народна Партія - це єдина політична сила в Україні, яка послідовно пропагує та відстоює розбудову національної, демократичної, соціальної, правової держави, інтегрованого в європейське співтовариство повноправного члена Європейського Союзу, інших євроатлантичних структур.
Українська Народна Партія сприяє розвитку громадянського суспільства як партнера держави.
Українська Народна Партія - це правоцентристська (консервативна) політична сила. УНП вважає, що держава має спиратися на власні сили, захищати та сприяти розвитку національного товаровиробництва, орієнтованого, в першу чергу, на внутрішній ринок.
Українська Народна Партія - це політична сила, яка виступає за найактивніший розвиток середнього класу - малого та середнього бізнесу, самозайнятих громадян, висококваліфікованих працівників і репрезентує в українській політиці інтереси цього класу.
Українська Народна Партія переконана, що стабільний демократичний розвиток держави в сучасному світі можливий лише за умови ефективної діяльності сотень тисяч підприємців, фермерів та висококваліфікованих працівників, які не залежать від влади та, завдячуючи своїй ініціативі, самовідданості, наполегливості та кваліфікації, створюють конкурентоспроможну продукцію, забезпечують робочі місця мільйонам громадян.
Українська Народна Партія захищає інтереси селян та української інтелігенції, які є генетичною колискою та інтелектом української нації.
Головна мета Української Народної Партії сьогодні - захистити все Українське, насамперед Український народ, Українську націю від спроб її знищення, шляхом об'єднання роздрібнених національно-демократичних сил в єдину потужну праву політичну силу, яка здатна об’єднати всю Україну та спроможна ефективно боротися за владу.
Україна має обрати українську владу, яка буде захищати інтереси українців, а не продавати їх, як це сталося з газовою угодою 2009 року та Харківською угодою щодо Чорноморського Флоту.
Сьогодні гасло Української народної партії «Роби, купуй, захищай українське, бо це твоє» актуальне, як ніколи.
Другим, похідним, завданням УНП є повний демонтаж тоталітарної системи влади в незалежній Україні та створення нової демократичної системи влади, яка розкриє можливості і таланти кожного українця і дасть перспективу розвитку державі.
Цієї мети можна досягнути лише в разі приходу в органи влади. Першим етапом має бути створення у Верховні Раді України національно-демократичної правої більшості.
Необхідно відмовитись від особистих привілеїв і реформувати систему влади в інтересах усіх громадян України. Це можуть зробити лише високопатріотичні, морально чисті громадяни, яких в Україні переважна більшість. Саме тому УНП вірить в успіх своєї стратегії – досягнення процвітання України.
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ В ДЕРЖАВНОМУ БУДІВНИЦТВІ
Захист прав і свобод громадян
Забезпечення виконання Конституції щодо захисту прав і свобод громадян, проведення мирних зібрань. Недопущення переслідування громадян за політичними мотивами. Дотримання принципу свободи слова та розвиток вільних ЗМІ.
Заборона використовувати арешт в якості запобіжного заходу відносно підозрюваного, обвинувачуваного та підсудного, крім випадків звинувачення особи в скоєнні особливо тяжких злочинів.
Реформа системи влади
Демонтаж всієї силової репресивної системи влади. Перетворення МВС у цивільний орган влади. Позбавлення Прокуратури функцій нагляду та права на ведення досудового слідства. Заборона силовим органам втручатися у комерційну діяльність, крім випадків прямо встановлених законом.
Перехід до пропорційної виборчої системи з відкритими регіональними списками для виборів депутатів Верховної Ради України. Зменшення кількості депутатів до розумного числа.
Прийняття законодавчих рішень з актуальних питань суспільного життя має відбуватися лише після проведення публічних дебатів між урядом і правлячою коаліцією та опозицією за участю громадських організацій.
Прийняття законів та постанов Уряду, спрямованих на захист українського товаровиробника та розвиток внутрішнього ринку.
Комітети Верховної Ради з питань бюджету, свободи слова, регламенту та з питань діяльності правоохоронних органів необхідно віддати під контроль опозиції.
Децентралізація виконавчої влади в Україні.
Значне скорочення апарату чиновників.
Розподіл фінансових ресурсів держави на користь місцевих бюджетів.
Чітке розмежування функцій та повноважень між урядом, регіональною владою та органами місцевого самоврядування. Уникнення дублювання функцій та повноважень.
Фінансування Збройних Сил України у розмірах не менших 2 відсотків від ВВП.
Перехід до контрактного принципу формування Збройних Сил України за наявності системи постійно діючого навчання резервістів.
Зовнішня політика
Вступ України до Європейського Союзу та Євроатлантичних структур.
Недопущення подвійного громадянства, контроль за нелегальною міграцією. Демаркація всіх кордонів України.
Сприяння вітчизняним виробникам в освоєнні світових ринків.
Захист національних інтересів України в енергетичній сфері.
Поглиблення співробітництва з іншими країнами, насамперед тими, де наявна велика українська діаспора, у галузі культури, освіти, науки, туризму тощо. Підтримка українців за кордоном.
Виведення чорноморського флоту Російської Федерації з території України.
Визнання вкладів Ощадбанку колишнього СРСР державним боргом Росії перед Україною.
Розвиток виробництва. Підтримка малого і середнього бізнесу.
Демонополізація економіки, в тому числі через підтримку малого і середнього підприємництва.
Підтримка національного виробника, дотація сільгоспвиробників, максимальне сприяння розвитку вітчизняного виробництва.
Збільшення видобутку власного природного газу і нафти, створення власного виробництва з переробки урану. Диверсифікація постачання природного газу та постачання інших енергоносіїв. Розвиток альтернативної енергетики.
Надання податкових пільг підприємствам, підприємцям, а також громадянам, які здійснюють заходи з енергозбереження та використовують альтернативні види енергії.
Встановлення постійно діючої спрощеної системи пільгового оподаткування підприємств та підприємців. Заміна дозвільної системи реєстраційною.
Залучення інвестицій в Україну та створення нових робочих місць.
Бюджет і податки
Податкова система.
Спрощення податкової системи шляхом зменшення кількості податків та обов’язкових платежів, уникнення подвійного оподаткування, зокрема:
1. Скасування ПДВ, як корупційного податку.
2. Збереження спрощеної системи оподаткування для малого, середнього бізнесу.
3. Запровадження повноцінного податку на нерухомість та предмети розкоші.
4. Стимулювання виробництва через лібералізацію інституту валових витрат та запровадження методів прискореної амортизації.
5. Ліквідація податкової міліції та скорочення штатів податкової служби.
Бюджетна система.
Бюджетні кошти, значна частина яких здебільшого розкрадається, повинні працюватимуть на громадян України.
1. Формування бюджету має відбуватися за принципами програмно-цільового методу та деталізованої системи бюджетних розписів.
2. Введення персоніфікованої відповідальності за витрачання бюджетних коштів. Контроль за законністю витрат має відбуватися до того, як вони були здійснені, а не постфактум.
3. Скасування підпорядкованості і залежності місцевих бюджетів від державного.
4. Чітке розмежування і закріплення видатків за кожним рівнем бюджету. Скасування делегованих повноважень.
5. Введення формульної системи вирівнювання доходів бюджету на душу населення і заборони Уряду її змінювати.
6. Забезпечення максимально прозорого використання бюджетних коштів з обов’язковим оприлюдненням всієї інформації про витрати у розмірі більше десяти тисяч гривень, які здійснюються за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів.
Земля. Розвиток села.
В умовах, коли світова продовольча проблема є однією з найбільших загроз людству (поряд з екологічною та енергетичною), продаж українських земель - це злочин перед Україною і її народом!
УНП вимагає продовження мораторію на продаж сільськогосподарських земель.
Максимальне спрощення процедури оренди земель сільськогосподарського призначення.
Повне звільнення від оподаткування виробництва продукції органічного землеробства.
Активне просування української продукції на світові аграрні ринки, підвищення конкурентоздатності української продукції. Зменшення експортних обмежень.
Усунення монопольних тенденцій в питанні експорту сільськогосподарської продукції та в постачанні добрив і хімікатів для села.
Забезпечення пільгового кредитування фермерських господарств та кооперативів. Підтримка селян-одноосібників, які виробляють сільськогосподарську продукцію.
Боротьба з корупцією
Обов’язкове декларування державними посадовцями, посадовими особами органів місцевого самоврядування, правоохоронних органів та суддями своїх доходів та витрат та своєї родини. Декларації Президента України, членів Кабінету міністрів та їх заступників, народних депутатів, керівників органів місцевої державної влади та місцевого самоврядування, їх заступників мають підлягати обов’язковому оприлюдненню. Встановлення фактів невідповідності між доходами та витратами має передбачати безумовне звільнення із займаної посади чи припинення повноважень рішенням суду. Особи, які були звільнені або повноваження яких були припинені, не повинні мати право протягом десяти років займати посади в органах центральної, місцевої державної влади та місцевого самоврядування, правоохоронних органах та судах.
Заборона установам та організаціям, що фінансуються за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, а також державним підприємствам закуповувати товари та послуги в офшорних компаніях та компаніях, серед співвласників яких є офшорні компанії.
Заборона прямого чи опосередкованого володіння українськими стратегічними підприємствами компаніям, які належить іноземним державам та офшорним компаніям.
Обов’язкове оприлюднення інформації про реальних власників загальнонаціональних засобів масової інформації.
Гуманітарна політика
Гуманітарна політика держави ґрунтується на захисті національних традицій, української мови, має сприяти відтворенню національної правдивої історії, історико-культурних пам’яток, виховувати любов до своєї країни.
Сприяння створенню в Україні єдиної Української Помісної Православної Церкви.
Освіта і наука
Освіта і національне виховання - це потужний фактор формування громадянина-патріота. Саме тому антиукраїнські сили всіх мастей намагаються знищити перш за все українську національну освіту.
Закриття дошкільних закладів і шкіл, яке відбувається нині, загрожує знищенням тисяч сіл і містечок, а також усуває можливість здобуття освіти для дітей українських селян і жителів малих міст. Лише створення повноцінних освітніх округів з переорієнтацією освітянських закладів на розвиток національної ідентичності, творчості та виховання ініціативності надасть можливість Україні не стати відсталою країною в найближчій перспективі.
Основні завдання в розвитку середньої школи:
- піднесення престижу педагогічної праці та соціального захисту вчителя;
- розвиток і розширення різних форм дошкільної освіти (сімейна, держава,
приватна) та всебічне заохочення державою виховання дітей раннього
дошкільного віку в сім'ї (від народження до 3-х років);
- забезпечення рівного доступу до якісної освіти та надання якісних освітніх
послуг;
- вдосконалення, законодавче закріплення і фінансове забезпечення системи
зовнішнього незалежного оцінювання;
- збереження системи професійно-технічної освіти, зміцнення і модернізація
матеріально-технічної бази освіти, відповідно до потреб регіонів та конституційного права громадян України на безоплатне здобуття першої робітничої професії.
Вища школа повинна готувати не дешевих висококваліфікованих професіоналів для багатого Заходу й Росії, а, насамперед, майбутню національну еліту, здатну найближчим часом взяти на себе відповідальність за поступ нації і її майбутнє.
Вища школа має продовжувати розвиток Болонського процесу, який ґрунтується на принципі доступності й безперервності освіти як запоруки успішності громадянина і держави. Реальна автономія університетів позбавить ректорів необхідності засвідчувати свою лояльність до кожної нової влади і дасть можливість виховувати конкурентоспроможних самодостатніх спеціалістів - справжніх представників європейської цивілізації, свідомих свого коріння й відповідальності перед нацією.
Культура
Держава, яка не проводить власної культурної політики, не підтримує її в засобах масової інформації, не просуває її на міжнародній арені, фактично відсутня в культурному цивілізаційному просторі. УНП виступає за активний розвиток і пропаганду Українських культурних надбань.
Прищеплення вміння споживати культурний продукт і залучення громадян до участі в створенні такого продукту є метою діяльності в галузі культури. Оскільки саме через музику, літературу, театр та інші види мистецтва відбувається духовний розвиток людини, держава зобов’язана зберегти і забезпечити гідним фінансуванням заклади культури: клубні установи, школи естетичного виховання, театри, художні галереї, філармонії, а також максимально заохочувати фестивальний рух. Діяльність в цій галузі має ґрунтуватися на українських традиціях з якомога ширшим залученням до мистецьких заходів громадян. Лише живе спілкування з мистецтвом може забезпечити культурно-естетичний розвиток нації, протистояти моральному і національному виродженню та деградації суспільства, гарантувати культурну присутність України в світовому співтоваристві.
Охорона здоров’я. Пенсійна реформа
Кожна людина повинна мати доступ до базової медичної допомоги, а в разі необхідності - право на якісне і доступне медичне обслуговування. Для цього необхідно:
1. Запровадження страхової медицини з персоніфікованим особовим рахунком.
2. Введення суворої відповідальності за завищення цін під час медичних закупівель, а також за зрив термінів закупівель.
Запровадження державних програм з профілактики та ранньої діагностики захворювань. Пропаганда здорового способу життя, підтримка масових видів спорту.
Проведення пенсійної реформи, яка передбачатиме:
- суттєве зменшення відрахувань з фонду заробітної плати;
- поступовий перехід від солідарної пенсійної системи до накопичувальної персоніфікованої;
- формування накопичувальних рахунків у недержавних пенсійних фондах, банках, компаніях зі страхування життя.
- запровадження різноманітних програм страхування та накопичення, як додатка до системи пенсійного забезпечення.
Немає коментарів:
Дописати коментар